دیشب خواب دیدم ، اینجا دارم زندگی نامهام رو مینویسم ،
حس غریبی داشتم وقتی بیدار شدم .
دلم برای دوست قدیمیم تنگ شد ، چقدر مینوشتم اینجا
چه خلوته خوبی داشتم ، خودم با خودم ، در کنار خودم .
نه اینکه الان دورم شلوغه ، نه من هنوزم همون آدمم ، تنها ، آروم و خاموش
به قول دوستی من خودم رو ایزوله کردم ،
از دور تماشا کردن رو بیشتر میپسندم .
اما خیلی جالبه که هنوز اینجا خواننده داره ،
چند سال پیش خواننده محترمی برام نوشته بودن
جمله سازی های دلنشین با کلمات خودم ,
خیلی لطف داشتن و بنده نوازی کردن ، تشکر میکنم
ای کاش آدرسی داشتم که رسما تشکر کنم ،
بسیار دقیق و عمیق خوانده شده بودم .
هر چند که وبلاگ من بی ربط به سرچ شما بود ،
اما خوشحالم که به لیست علاقه مندیهای شما اضافه شدم
کلام رو کوتاه میکنم ، کاش باز هم مثل قدیم دستم بره و چیزی برای دلم بنویسم
تشکر میکنم که هنوز به من لطف دارین و سر میزنین .
امیدوارم همگی سلامت و خوشبخت باشین
به پایان آمد این چند خط
حکایت همچنان باقی است ...
سهم تنهایی من...ما را در سایت سهم تنهایی من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 2